با استفاده از اين نرمافزار ميتوان کليه فعاليتهاي يک شرکت بازرگاني يا خدماتي و همجنين فروشگاهها و تعاونيهاي را بطور کامل مکانيزه نمود.اين سيستم شامل هفت زير سيستم بوده که در ادامه به طور مختصر به معرفي هر سيستم ميپردازيم.
حسابداري مالي
در اين سيستم، مشخصات حسابها را ميتوان علاوه بر گروهبندي تا چهار سطح كل, معين، تفصيلي و جز با 12 رقم قابل تقسيم، به صورت دلخواه تعريف نمود که سطوح پايينتر به سطوح بالاتر حساب مرتبط ميباشند.ويژگيهاي اين سيستم عبارتند از
امکان دريافت سند از ديگر زير سيستمهاي مرتبط.
امكان تعريف و استفاده از شرحهاي مشترك در اسناد.
تغيير شماره حساب در مجموعهاي از اسناد.
امکان حذف، کپي و انتقال تعدادي از رديفهاي يک سند به صورت انتخابي در سند ديگر.
امکان درج يا حذف سند در بين اسناد ثبت موقت.
كنترل خودكار ترتيب و تاريخ اسناد در زمان ثبت دايم اسناد
امكان كار با سالهاي مالي مختلف.
امكان آماده سازي سيستم براي كار با سال مالي جديد
تهيه ترازنامه، صورت سود وزيان سند اختتاميه و افتتاحيه.
امكان جستجو بر اساس اطلاعات موجود در اسناد، رديفهاي سند و مشخصات حسابها.
امكان مشاهده ريز و جمع گردش سطوح حسابها به صورت هرمي.
گزارش تراز آزمايشي هر يک از سطوح دفتر در محدوده اسناد و تاريخ مورد نظر به صورت دو ستوني, چهار ستوني و هشت ستوني در محدوده حساب و بر اساس اسناد ثبت دايمي يا موقت و به ترتيب شماره يا نام حساب يا مانده حساب.
گزارش تراز ويژه آزمايشي دفاتر در محدوده اسناد و تاريخ و بر اساس اسناد ثبت دايمي يا موقت
گزارش گردش 12 ماهه هر يك از سطوح دفتر در محدوده حساب و بر اساس اسناد ثبت دايمي يا موقت.
حسابداري انبار
امکان تعريف انبار به تعداد نامحدود.
امکان تعريف گروههاي کالا وخدمات
امکان ثبت مشخصات کالا و ثبت مشخصات خدمات شامل کد حساب خريد، فروش و تخفيفات در سيستم حسابداري، قيمت فروش، کنترل يا عدم کنترل موجودي در هنگام صدور فاکتور،
امکان استفاده از بارکدخوان
امکان انتخاب برگههاي انبار به صورت دلخواه و صدور سند حسابداري و ثبت خودکار شماره سند حسابداري در برگه انبار
جستجو بر اساس بخشي از نام کالا در کليه قسمتهاي سيستم.
انبارگرداني: شامل بستن انبارها. چاپ برگه مراحل سه گانه شمارش،گزارش انبارگرداني. ثبت موجودي عيني هر مرحله،گزارش مغايرت انبارگرداني هر مرحله، صدور رسيد و حواله جهت رفع مغايرت نهايي و نقل موجودي به سال بعد.
حسابداري فروش
محاسبه اتوماتيك قيمت فروش کالا و خدمات و امکان تغيير آن در فاكتور و پيش فاكتور براساس نظر كاربر
امکان محاسبه تخفيف در هر رديف فاکتور و همچنين در جمع فاکتور
تهيه صورتحساب مشتريان در فاصلههاي زماني دلخواه.
ثبت مبالغ نقدي، چک و حوالههاي دريافتي در زمان صدور فاکتور و يا بعد از آن
محاسبه مبلغ قسط و کارمزد اقساط بر اساس پارامترهاي تعريف شده.
انتخاب فاکتورهاي فروش و صدور سند حسابداري.
حسابداري دريافت وپرداخت
ورود و اصلاح اطلاعات اسناد دريافتني و اسناد پرداختني و ثبت گردش اسناد دريافتني و پرداختني.
ورود اطلاعات صورت حساب بانكها جهت تهيه گزارش مغايرت بانكي.
نمايش وضعيت حساب بانک با توجه به اسناد دريافتني و پرداختني.
اعلام تعداد چکهاي پرداختي و دريافتي در ابتداي ورود به سيستم.
گزارش چكها بر اساس چكهاي دريافتي يا پرداختي و آخرين وضعيت چك، در محدوده سررسيد.
مکان ارسال اطلاعات اسناد وارده به صورت انتخابي به سيستم حسابداري.
امكان جستجو بر اساس اطلاعات اسناد وارده و صورتحساب بانك.
حسابداري حقوق و دستمزد
امکان تعريف مبلغ حق اولاد، حق مسكن و خواربار مجرد و متاهل، حق سنوات و حداقل و حداكثر دستمزد روزانه
امکان تعريف جدول ماليات، درصد بيمه سهم کارفرما و کارمند
تعريف 3 عنوان مزاياي حکمي و 3 عنوان کسور توسط کاربر
تهيه ليست و فيش حقوق، ليست بيمه و ماليات.
دفتر انديکاتور
ثبت نامه هاي وارده و صادره
جستجو در نامه هاي صادره و وارده براساس شماره نامه، تاريخ نامه، قسمتي از نام صاحب نامه يا شرح نامه.
مشاهده نامه صادره و همچنين اسکن نامه هاي وارده
آخرين ارجاع نامه
دفترچه تلفن
ثبت تلفن، فاکس، پست الکترونيکي، آدرس و توضيحات براي تعداد نامحدودي عنوان
جستجو در دفترچه تلفن براساس شماره تلفن، فاکس، پست الکترونيکي، آدرس و توضيحات
امکان گروهبندي دفترچه تلفن